EWALUACJA



Oto, jak będzie wyglądała ocena Waszej pracy:



POZIOM EKSPERT (ocena celująca)
  • Wyszukiwanie informacji: Uczniowie posłużyli się nie tylko informacjami, do których źródła podał nauczyciel, ale także wykorzystali inne źródła internetowe i biblioteczne.
  • Zawartość merytoryczna i poprawność językowa: Uczniowie opracowali temat dogłębnie, stworzyli różnorodne artykuły, a w ich pracy nie znalazły się błędy językowe.
  • Uwzględnienie wizualnej formy czasopism z początku XX wieku: Uczniowie nawiązali formą efektu swojej pracy do wizualnej formy czasopism, zadbali o takie szczegóły jak krój czcionki, projekt nazwy czasopisma, datowanie, cenę.
  • Pomysłowość: Praca uczniów była twórcza, całość jest spójna i interesująca, charakteryzuje się dbałością o szczegóły graficzne i merytoryczne, a także uwzględnieniem cech języka początku XX wieku.

    • Współpraca w grupie: Wszyscy uczniowie wykazali się wolą współpracy, pracowali wspólnie, pomagali sobie nawzajem, razem rozwiązywali problemy.

    • Ocena kolegów: Klasa była bardzo zainteresowana pracą uczestników projektu, podczas prezentacji żywo dyskutowano efekt, większość uczniów oceniła pracę kolegów celująco.



    POZIOM ZAAWANSOWANY (ocena bardzo dobra)
    • Wyszukiwanie informacji: Uczniowie znaleźli i wykorzystali wszystkie informacje, do których źródła podał nauczyciel oraz zasygnalizowali znalezienie także innych źródeł dostępnych w internecie lub bibliotekach.
    • Zawartość merytoryczna i poprawność językowa: Uczniowie dobrze opracowali temat, w ich pracy nie znalazły się poważniejsze błędy językowe.
    • Uwzględnienie wizualnej formy czasopism z początku XX wieku: Uczniowie nawiązali formą efektu swojej pracy do wizualnej formy czasopism, ich praca przypomina czasopisma z początku XX wieku, zadbali o niektóre szczegóły.
    • Pomysłowość: Praca uczniów była twórcza, całość jest spójna i interesująca.
    • Współpraca w grupie: Uczniowie pracowali wspólnie podczas wykonywania zadania, wszyscy zaangażowali się w pracę, choć z różnym skutkiem, nie wszystkie problemy zostały rozwiązane)

    • Ocena kolegów: Klasa była zainteresowana pracą uczestników projektu, oceniła ją bardzo dobrze.

    POZIOM ROZWIJAJĄCY SIĘ (ocena dobra)
    • Wyszukiwanie informacji: Uczniowie znaleźli i wykorzystali wszystkie informacje, do których źródła podał nauczyciel.
    • Zawartość merytoryczna i poprawność językowa: Uczniowie opracowali temat dość dobrze, w ich pracy znalazły się nieliczne błędy językowe.
    • Uwzględnienie wizualnej formy czasopism z początku XX wieku: Uczniowie luźno nawiązali formą efektu swojej pracy do wizualnej formy czasopism.
    • Pomysłowość: Praca uczniów była w nieco odtwórcza, całość charakteryzuje się spójnością, choć pozbawiona jest rysów indywidualnych.

    • Współpraca w grupie: Uczniowie pracowali wspólnie na początku i końcu wykonywania zadania, większość uczniów zaangażowała się w pracę, pojawiły się kłopoty w komunikacji pomiędzy członkami grupy.

    • Ocena kolegów: Klasa była zainteresowana pracą uczestników projektu, ale  oceny były zróżnicowane.


    POZIOM POCZĄTKUJĄCY (ocena dostateczna)
    • Wyszukiwanie informacji: Uczniowie znaleźli i wykorzystali część z informacji, do których źródła podał nauczyciel.
    • Zawartość merytoryczna i poprawność językowa: Uczniowie opracowali temat pobieżnie, w ich pracy znalazły się liczne błędy językowe.
    • Uwzględnienie wizualnej formy czasopism z początku XX wieku: Uczniowie nie nawiązali formą efektu swojej pracy do wizualnej formy czasopism, ich wersja pierwszej strony jest raczej uwspółcześniona.
    • Pomysłowość: Praca uczniów była w dużej mierze odtwórcza, całość nie jest spójna.
    • Współpraca w grupie: Uczniowie pracowali osobno, jedynie sporadycznie wspólnie, niektórzy uczniowie nie zaangażowali się w pracę, dość często pojawiały się kłopoty w komunikacji pomiędzy członkami grupy.

    • Ocena kolegów: Klasa nie była wystarczająco zainteresowana pracą uczestników projektu.


    POWODZENIA!


    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz